Навчання – це процес безперервний, який починається з моменту народження дитини і продовжується все життя. Але основних знань дитина набуває саме в школі. І саме цей етап має важливі наслідки для життя людини і суспільства.Сьогодні Україна прагне до створення нової освітньої системи, яка б поєднала у собі національні традиції та основні досягнення світової педагогічної думки. Тому основним завданням освіти визначено виховання здорової та компетентної особистості. А це означає, що сучасна освітня установа зобов'язана створювати умови для розвитку дитини відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей; розвивати інтелектуальну і емоційну сфери дитини, закладати і формувати ціннісні орієнтири, прищеплювати і розвивати вміння спілкуватися. Крім цього на школу покладається створення умов для професійного самовизначення, що передбачає реалізацію профільного навчання та включення кожного учня в систему ранньої предметної орієнтації.Тому основною стратегічною метою розвитку нашої школи є - створити комфортні умови навчання та виховання, які дозволяють кожній дитині реалізувати свої здібності.
Початкова школа (1-4 класи)
Природно, що в цей період приділяється чимало часу для вирішення основних завдань освітнього процесу - формування необхідних умінь і навичок. Але одночасно з цим прикладається величезна кількість зусиль для розвитку пізнавальної мотивації і комунікативних умінь, які на наступних етапах навчання допоможуть дитині, повірити в те, що освітній процес може бути успішним та цікавим і приносити тільки радість.
Методика викладання предметів в молодшій школі є повністю традиційною і забезпечує достатню освітню базу для успішного подальшого навчання. Але, враховуючи бажання батьків і самої дитини, можливе навчання з залученням розвиваючих технологій та більш глибоке вивчення матеріалу з деяких дисциплін. Крім того на цьому етапі навчання школярі можуть відвідувати курси з основ комп'ютерної грамотності, спортивні секції та різноманітні гуртки художньої спрямованості та приймати участь в дослідницькій діяльності.
Основна школа (5-9 класи)
У цей період навчання дитина повинна визначитися з основним напрямком своєї майбутньої професійної діяльності, а відповідно окреслити коло дисциплін, які на подальших етапах будуть вивчатися поглиблено. Основне завдання школи і вчителів допомогти зробити правильний вибір. Саме тому в цей період дуже важливо надати можливість спробувати себе в різних сферах діяльності: гуманітарна, точних наук, технічна. Для успішної реалізації цього завдання передбачено додаткові заняття, предметні факультативи, гуртки та секції, які дозволяють не тільки поглибити знання, а і визначитися з перевагами, що в подальшому дасть змогу до чіткого окреслення зв'язків розвиваючих предметів з дисциплінами, необхідними для отримання майбутньої професії.
Такий підхід забезпечує повноцінне формування вміння усвідомленого і обґрунтованого самовизначення і, як наслідок, правильного вибору відповідного профілю навчання у старшій школі, а також формування необхідних життєвих компетентностей.Також на цьому етапі навчання розвиваються і поглиблюються основні цілі і завдання молодшої школи: формування ціннісних орієнтирів, які обов'язково включають в себе усвідомлення значення інтелектуального розвитку та високого загальнокультурного рівня, а також їх необхідності для успішної самореалізації в майбутньому.
До вищесказаного можна додати, що педагогічний колектив школи докладає дуже багато зусиль не тільки для отримання знань, розвитку необхідних компетентностей та формування позитивного ставлення до школи, а й для створення умов, які дадуть можливість кожному учневі використовувати технології успіху, освоєння яких було розпочато в молодшій школі.
Період навчання в 8-9 класах – є періодом ранньої спеціалізації. Саме в цей час створюються класи допрофільної підготовки, але, при необхідності , на базі загальноосвітніх класів може продовжуватись процес самовизначення учнів, розпочатий в попередні роки.
Старша школа
Старша школа – це не тільки здобуття знань. Це ще і психологічна підготовка до вступу у доросле життя. Основним напрямком розвитку старшої ланки школи є створення таких психолого-педагогічних умов, при яких кожен учень має усвідомити, що він вибирає свій життєвий шлях, який при належному відношенні обов’язково буде успішним. В цей період навчання дуже вагоме значення має системний підхід до формування та розвитку змістовної та практичної сфер діяльності учня. Не менш важливою є і реалізація міжпредметних зв'язків, що веде до формування цілісної гармонійної картини світу з повноцінним відображенням в ній світу культури, світу людини. Саме такий підхід до викладання реалізується в нашій школі вже на протязі багатьох років. Результатом є усвідомлений і компетентний вибір учнями профільного навчання і успішне професійне і життєве самовизначення випускників.
Звертаємо увагу, що вибір профілю навчання – це результат довготривалої праці та психологічних досліджень, адже тільки правильний вибір сприяє здійсненню учнем успішного подальшого освітнього та професійного шляху.
Навчальний процес в старшій школі , як і на попередніх етапах, будується на основі фундаментальних принципів навчання: науковості, послідовності, наочності, практичної спрямованості, провідної ідеї розвитку мислення і способів пізнання, духовної і освітньої значущості активності і самостійності дитини. В цей період широко використовуються такі нетрадиційні форми викладання, як лекція, семінар, практикум, що дозволяє не тільки повноцінно оволодіти навчальним матеріалом, а і отримати можливість розкриття індивідуальних здібностей. Крім того подібні форми роботи дозволяють здобути навички само презентації, вміння аргументовано вести діалог, активно взаємодіяти з іншими, об'єктивно оцінювати себе, що, безумовно, стане в нагоді в подальшому житті і відіграє не останню роль успішній самореалізації.