№ | Теоретичні питання | Практичні заняття |
1. | - Правила оформлення шкільної документації.
- Постановка цілей уроку, відбір змісту, методів
навчання. Форми організації діяльності учнів.
- Учнівський колектив - основа виховання.
| - Оформлення класного журналу, особової справи
учня.
- Конструювання конспекту уроку (певного типу)
- Формулювання цілей уроку з певної теми.
- Складання психолого-педагогічної характеристики
учня і всього класного колективу.
- Рішення педагогічних ситуацій.
|
2. | - Розвиток пізнавального інтересу.
- Планування
класним керівником виховної роботи на основі врахування вікових та
індивідуальних особливостей учнів.
- Моральне і патріотичне виховання учнів.
| - Конструювання проблемного уроку.
- Відвідування та аналіз уроку.
- Ознайомлення з планами роботи кращих
класних керівників школи.
- Складання зразкового макета-плану класного
керівника.
- Розробка планів проведення уроків мужності,
зустрічей з цікавими людьми.
- Розробка, зміст і методика проведення вікторин,
КВК серед учнів.
|
3. | - Використання активних форм і методів у навчальному
процесі.
- Психологічні основи діяльності учнів у процесі
навчання.
| - Обговорення робіт вчителів новаторів: В.
Шаталова, Є. Ільїна, і т.д.
- Конструювання уроків-лекцій, уроків-семінарів і
т.д.
- Ознайомлення з роботами психологів.
- Відвідування та аналіз уроку.
|
4. | - Вибір оптимального поєднання методів навчання.
- Методична
допомога класним керівникам класу, органам учнівського самоврядування.
| - Методика
проведення пізнавальної гри на уроці.
- Методика організації
навчальної дискусії.
|
5. | - Організація самостійної роботи учнів.
- Педагогічне
керівництво моральним вихованням і самовихованням школярів
| - Методика роботи з книгою на
уроці.
- Методика проведення
лабораторно-практичних робіт.
- Відвідування та аналіз
класного години на естетичну тему.
|
6. | - Інтенсифікація та оптимізація навчального процесу.
- Роль
класного керівника у координації виховного впливу школи, сім'ї і громадськості.
| - Конструювання уроку-конференції.
- Конструювання
уроку-консультації.
- Відвідування та аналіз
уроку
- характеристика найбільш ефективних форм і методів роботи з батьками.
- Планування тематики
батьківських зборів класу.
|
7. | - Особливості роботи з педагогічно запущеними підлітками.
- Оцінка
та облік результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів.
| - Складіть характеристику
педагогічно - запущеного підлітка.
- Ділова гра. Рішення
конфліктних ситуацій.
- Розробка змісту і методики проведення заліку по предмету.
|
8. | - Організація суспільно-корисної продуктивної праці школярів.
| - Аналіз форм і методів з організації суспільно-корисної праці.
|
9. | - Творчий звіт
| |