-
поглибити знання учнів та
уміння робити тематичний підбір книг;
-
розширити знання школярів
про друкування книги, її структуру та основні
елементи.
1.Вибір книг самостійно на дану тему.
Урок-пошук „Книги про охорону природи”.
2. Все про ваш підручник.
Урок-відкриття „Книга результат колективної праці людей різних за
професією.”
3.Автори та ілюстратори дитячих книг.
Екслібриси.Урок-гра „Художник і книга”. Урок-жарт „Ти-художник-ілюстратор”. Урок-гра „Екслібрис для домашньої бібліотеки”.
4. Як читати, розуміти і записувати прочитане.
Урок-звіт „Читацький щоденник”.
5. Науково-пізнавальна література.Урок-гра „Вибери з-поміж книг науково-пізнавальну літературу”.
Навчити учнів самостійно знайти літературу на задану тему, розповісти
скільки людей і яких професій задіяні при друкуванні книги, про роботу
художника, про наукову літературу та науково-пізнавальну літературу.
Перейти до сторінки "7 клас"