Основні завдання:
- сформувати у школярів
загальне уявлення про бібліотеку,
багатство і розмаїття книжкового світу;
- ознайомити із правилами
користування бібліотекою та книгою;
- дати початкові
знання про структуру книги;
- ознайомитися з розташуванням
книг на полицях, книжкових виставках.
1. Знайомство зі шкільною бібліотекою.
Урок – екскурсія „Що таке бібліотека?”
Перша зустріч зі шкільною
бібліотекою.
2. Правила спілкування з книгою. Гігієна читання.
Урок – міркування „Як потоваришувати з книгою.”
3. Структура книги.
Урок – відкриття „Чим відрізняються книги для дітей і для дорослих?”
4. Твій друг – підручник.
Урок – виставка „Як ми зберігаємо шкільний підручник”.
5. Узагальнюючий урок.
„Прощання з Буквариком.”
Ознайомити з бібліотекою, навчити берегти книгу, користуватися закладкою,
розташуванням книг у бібліотеці, ознайомити з книжковими виставками, дитячою
періодикою. Визначити види книжок за оформленням (книжка-театр, книжка-іграшка,
книжка-картинка, книжка-ширмочка, книжка-панорама). Велику увагу приділяти збереженню шкільних підручників, щоб були всі
обгорнені, із закладками.
Перейти до сторінки "2 клас"