Оголошення
Меню сайту
|
Формування системи бібліотечно-бібліографічних знань школярів. 2 класОсновні завдання:-
поглибити знання школярів
про структуру книги та її призначення; -
формувати вміння
самостійного вибору книги в бібліотеці. 1. Екскурсія до бібліотеки. Урок-гра „Ми стали читачами шкільної бібліотеки.” 2. Читач у бібліотеці. Урок-казка „Ліс казок, куди хочеш піти ти?” 3. Структура книги. Урок-відкриття „Що таке серійний знак?”, Знайди 5 книг із серії „Мої перші
книги.” 4. Автори та ілюстратори дитячих книг. Екслібриси. Урок-міркування „Хто придумує книжки?”, Урок-гра „Для чого потрібні книжні ілюстрації?”, Урок-жарт „Ти – художник-ілюстратор”. 5. Твій друг – підручник. Урок-вистава „Книжки у сумці, а розваги на думці”. Під час екскурсії ознайомити учнів із відкритим доступом до книг,
розташування книг на поличках, абонементом, читальним залом, розглянути
популярні енциклопедичні видання (типу „Где? Что такое? Кто такой?”) Структура книги – книжний блок, палітурна кришка, титульний лист, форзац,
каптал, суперобкладинка. Автори та художники-ілюстратори дитячих книг, як В. Біанка, В. Сутєєв. Перейти до сторінки "3 клас"
|
Календар
Наші земляки
Ігор Лобортас провідний український митець-ювелір Ю.О.Дяченко лікар, художник декоративно-прикладного мистецтва.Юрій Журавель гурт OT VINTA. Архів записів
|