Педагогічний колектив вважає збереження та зміцнення здоров'я дитини найважливішим напрямком своєї діяльності.
Адже здоров'я – це не відсутність хвороби, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі стосунки з іншими людьми, природою та самим собою. Саме тому теми педагогічних рад, над якими працював педагогічний колектив школи: «Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я» тісно переплітались із питанням формування свідомого ставлення до власного здоров'я як найвищої соціальної цінності, навичок здорового способу життя.
Здоров'я людини залежить від спадковості, способу життя та навколишнього середовища; у роботі педагогів школи велика увага приділяеться формуванню безпечної поведінки учнів у навколишньому середовищі, бережному ставленню до свого життя та здоров'я.
Виховання учнів, формування, збереження та зміцнення їх здоров'я – одне з головних завдань суспільства і школи зокрема. Для його успішної реалізації потрібна співпраця вчителів, учнів, батьків, громадських організацій тощо.
Ця співпраця є корисною для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Основна роль у здоров'язберігаючій діяльності нашого навчального закладу відводиться грамотній організації навчального процесу. Колектив школи працює за моделлю здоров'язберігаючого середовища, найбільш значимими компонентами якої є створення комфортних умов навчання (розклад уроків, перерв, зміна розумової та фізичної працездатності). Школа працює в режимі 5-денного тижня, що є найбільш сприятливим для виконання задач по інтеграції оздоровчого процесу в навчальний.
Адміністрація та педколектив сприяє створенню комфортного освітнього середовища для школярів через:
|
Під час проведення уроків учителі застосувують здоров'язберігаючі технології:
|