Понеділок, 06.05.2024, 06:11
Вітаємо ГістьRSS

Оголошення
Меню сайту
Знайдіть нас у Google+

Психологічний супровід роботи з обдарованими та здібними дітьми

  • Визначення рівня інтелекту дитини з метою виявлення обдарованих та здібних дітей-першокласників. (Шалаєва Г. П. Як визначити рівень інтелекту дитини. — К.: Країна мрій: 2005—224 с.: іл.)
  • Виявлення творчих здібностей дітей (тест П. Торренса).
  • Дослідження креативності дітей 6-12 років. (Тест розумового розвитку А. Бінс — Т. Сімона)
  • Проведення вправ на розвиток творчих здібностей дітей 6-12 років „Шукаємо подібності”, „Порівняння й метафори”, „Алегорії”, „Схема”, „Персональна аналогія”, „Вправи на розвиток аналітико-синтетичного мислення”
  • Дослідження креативності дітей 12-16 років (за методикою Е. Коусно „Мої лабіринти”, П. Тюрінг „Шахова дошка”; Методика визначення інтелектуальної лабільності). Методика виявлення творчого потенціалу підлітків. Тест ідей. Методика дослідження активності мислення.
  • Проведення вправ на розвиток творчих здібностей дітей 12-16 років. (Комплекс інтелектуальних ігор для розвитку мислення учнів за методикою Є. Заїки)
  • Визначення творчого потенціалу особистості вчителя.
  • Проведення анкетування з визначення здібностей учнів (за методикою Хаана і Кафа) — класні керівники.Тест „Не проґав вундеркінда” — з метою виявлення та розвитку прихованих здібностей та задатків.
  • Виявлення творчої уяви, творчих особливостей візуального мислення старшокласників.
  • Проведення тренінгів здатності підлітків до творчості.
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наші земляки

Ігор Лобортас провідний український митець-ювелір

Ю.О.Дяченко лікар, художник декоративно-прикладного мистецтва.

Юрій Журавель гурт OT VINTA.


 При використанні матеріалів сайту, посилання на 12g.at.ua обов'язкове. Украина онлайн