Знайдіть нас у Google+
|
Психологічний супровід роботи з обдарованими та здібними дітьми
- Визначення рівня інтелекту
дитини з метою виявлення обдарованих та здібних дітей-першокласників. (Шалаєва
Г. П. Як визначити рівень інтелекту дитини. — К.: Країна мрій: 2005—224 с.: іл.)
- Виявлення творчих
здібностей дітей (тест П. Торренса).
- Дослідження креативності
дітей 6-12 років. (Тест розумового розвитку А. Бінс — Т. Сімона)
- Проведення вправ на
розвиток творчих здібностей дітей 6-12 років „Шукаємо подібності”, „Порівняння
й метафори”, „Алегорії”, „Схема”, „Персональна аналогія”, „Вправи на розвиток
аналітико-синтетичного мислення”
- Дослідження креативності
дітей 12-16 років (за методикою Е. Коусно „Мої лабіринти”, П. Тюрінг „Шахова
дошка”; Методика визначення інтелектуальної лабільності). Методика виявлення
творчого потенціалу підлітків. Тест ідей. Методика дослідження активності
мислення.
- Проведення вправ на
розвиток творчих здібностей дітей 12-16 років. (Комплекс інтелектуальних ігор
для розвитку мислення учнів за методикою Є. Заїки)
- Визначення творчого
потенціалу особистості вчителя.
- Проведення анкетування з визначення здібностей учнів (за методикою Хаана і
Кафа) — класні керівники.Тест „Не проґав вундеркінда” — з метою виявлення та
розвитку прихованих здібностей та задатків.
- Виявлення творчої уяви,
творчих особливостей візуального мислення старшокласників.
- Проведення тренінгів здатності
підлітків до творчості.
|
Календар
« Лютий 2025 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|