П`ятниця, 03.05.2024, 02:34
Вітаємо ГістьRSS

Оголошення
Меню сайту
Знайдіть нас у Google+

Проект "Школа сприяння здоров'ю. Творимо здоров'я душі і тіла"

І. Назва проекту:  «Школа сприяння здоров'ю. Творимо здоров'я душі і тіла»

ІІ. Учасники проекту: педагогічний та учнівський колектив школи № 1

ІІІ. База реалізації: Гайсинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1, вул. Перемоги, 2а, 
                              тел. (04334) 2-50-26,  e-mail  oneschoolgaisyn@i.ua

ІV. Керівник проекту:   Гридзь Сергій Мусійович – директор школи

V. Консультанти: 
заступник директора школи з навчально-методичної Ткачук Надія Михайлівна
                             заступник директора школи з виховної роботи Пастернак Галина Володимирівна.

VІ.  Склад творчої групи:      Остапенко Наталія Михайлівна – педагог-організатор, 
Шокун Леся Олексіївна – учитель фізичної культури,  
Демидась Віра Юріївна – психолог школи,  
Іщук Анатолій Миколайович – учитель ОБЖ, 
Канишина Лариса Миколаївна – медичний працівник школи.
VІІ. Мета проекту:  
Формування здоров’я дітей, повноцінний розвиток їхнього організму, створення умов розвиваючого предметного рухового середовища, впровадження в навчальний процес здоров’язберігаючих технологій для досягнення позитивних змін у стані здоров’я школярів.

VІІІ. Завдання проекту:
  • Відстеження санітарно-гігієнічних умов школи;
  • Гігієнічне нормування навчального навантаження, обсягу домашніх завдань і режиму дня;
  • Освоєння педагогами нових методів діяльності в процесі навчання, використання технологій уроку, що зберігають здоров’я учнів;
  • Планомірна організація повноцінного збалансованого харчування учнів з урахуваннями особливостей стану їхнього здоров’я; 
  • Розвиток психолого-медико-педагогічної служби школи для своєчасної профілактики психологічного і фізіологічного стану підлітків;
  • Залучення системи гурткової, позакласної і позашкільної роботи до формування здорового способу життя учнів;
  • Участь в узагальненні досвіду шляхом ознайомлення з роботою Шкіл Здоров’я, відвідування науково-практичних конференцій, семінарів, лекцій по даній проблемі;
  • Послідовне формування культури здоров'я;
  • Демократизація стосунків суб'єктів навчально-виховного процесу; 
ІX. Очікувані результати:
  • Підвищення функціональних можливостей організму учнів.
  • Ріст рівня фізичного розвитку і фізичної підготовленості школяра 
  • Підвищення пріоритету здорового способу життя
  • Підвищення мотивації до рухової діяльності, здорового способу життя. 
  • Підвищення рівня самостійності й активності школярів у рухливій діяльності
  • Підвищення професійної компетенції і зацікавленості педагогів у збереженні і зміцненні здоров’я школярів 
  • Підтримка батьками діяльності школи з  виховання здорових дітей 
 У ході здоров'язберігаючого навчального процесу формується і розвивається особистість:
  • із стійкою мотивацією на здоровий спосіб життя;
  • духовно багата;
  • соціально адаптована;
  • озброєна чіткими знаннями про правила здорового харчування;
  • здатна зберегти здоров'я в екстремальних ситуаціях;
  • яка прагне фізичної досконалості;
  • здатна надавати невідкладну допомогу в різних ситуаціях;
  • яка вміє регламентувати період праці і відпочинку. 
X. Основні принципи побудови проекту:
  • Підтримка інтересу і пізнавальної активності.
  • Облік пізнавальної активності в руховій діяльності.
  • Єдність фізичного і психічного розвитку.
  • Наочність 
  • Принцип безперервності фізичного виховання й утворення особистості на всіх етапах життєдіяльності.
  • Принцип диференційованого підходу до організації заходів щодо розвитку фізичної культури.
  • Облік віково-статевих особливостей учнів у змісті навчального матеріалу. 
XІ. Обґрунтування:

Здорова дитина – запорука здорової нації. Усі ми хочемо бачити дитину розумною, сильною, здоровою. Але на жаль, статистика стану здоров’я школярів сьогодні досить не втішна. За даними МОЗ України, 90% усіх підлітків мають відхилення в загальному стані здоров’я, з них 20 % мають по два та більше захворювань. Проблема здоров’я дітей нині стоїть  настільки гостро, що ми повинні поставити запитання: що для нас важливіше – фізичне здоров’я дітей чи освіченість? Навчальні навантаження зараз нелегкі. Діти засвоюють великий обсяг інформації. За різними джерелами, тільки 5 – 10% випускників шкіл закінчують школу здоровими .
Головними вадами 21 століття стає накопичення негативних емоцій без фізичного розвантаження, переїдання і гіподинамія.  
Педагогічний колектив занепокоєний стрімким погіршенням стану фізичного та розумового  розвитку дітей, недостатньою культурою здоров’я молодого покоління, бо здоров’я – це не тільки відсутність захворювань або фізичних дефектів, але  й повне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. Ослаблені діти не мають такого благополуччя. Вони відчувають дискомфорт на уроках, в позакласній роботі, навіть під час розваг з однолітками.
Саме це привело колектив СЗШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Гайсин до переосмислення своєї діяльності й необхідності розробки програми подальшого розвитку. 
 
XІІ. Етапи реалізації  проекту «Школа сприяння здоров’ю»:
            І етап – розробка програми «Школа сприяння здоров’ю»
  1. Вивчення досвіду роботи інших закладів, які працюють в аналогічному напрямку
  2. Вивчення нормативно-правових документів
  3. Вивчення науково-методичної літератури 
  4. Практика педагогів з даної проблеми
  5. Аналіз стану матеріально-технічної бази
  6. Визначення завдань програми «Школа сприяння здоров’ю»
  7. Обговорення необхідності створення умов здоров’язберігаючого навчання на педрадах 
            ІІ етап – проектно-даігностичний 
  1. Створення моніторингової групи та проведення моніторингу:  стану здоров’я учасників програми,  навколишнього середовища, впливу середовища на здоров’я учнів 
  2. Анкетування учнів, батьків, педагогів 
  3. Обговорення проблеми та проекту «Школа сприяння здоров’ю» на батьківських зборах 
  4. Створювання творчої групи, координаційної ради
  5. Розробка плану-заходів програми 
  6. Створювання моделі «Школа сприяння здоров’ю»
             ІІІ етап – практичний
  1. Реалізація програми «Школа сприяння здоров'ю»
  2. Внесення змін до навчального плану
  3. Вдосконалення нових форм та методів роботи
  4. Вдосконалення роботи «Школи педагогічних знань для батьків» 
  5. Співпраця з медичними установами та громадськими організаціями
  6. Створення організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних та інших умов реалізації програми
  7. Забезпечення кадрами, посилення медичного контролю та  медичного обслуговування учнів   
            ІV етап –узагальнюючий
  • Моніторинг реалізації програми «Школа сприяння здоров’ю».
  • Створення банку здоров’язберігаючих технологій.
  • Виявлення та усунення недоліків, допущених під час роботи.
  • Відслідкування результативності проекту за 5 складовими здоров’я : фізичне, інтелектуальне, духовне, соціальне та емоційне.
  • Підготовка діагностико-аналітичних матеріалів за підсумками роботи.
  • Проектування перспектив, шляхів та способів подальшого розвитку.
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наші земляки

Ігор Лобортас провідний український митець-ювелір

Ю.О.Дяченко лікар, художник декоративно-прикладного мистецтва.

Юрій Журавель гурт OT VINTA.


 При використанні матеріалів сайту, посилання на 12g.at.ua обов'язкове. Украина онлайн