1. Формування у неповнолітніх правових почуттів, які б регулювали їхню поведінку, відповідальність шляхом:
- аналізу конфліктних ситуацій, конкретних прикладів, використання кінофільмів, художніх творів, газетних і журнальних публікацій, проведення занять «Знайди вихід»;
- проведення бесід, диспутів, конференцій, ролевих ігор, тематичних вечорів за темами:
«Закон товариства»;
«Що таке совість»;
«Свобода та відповідальність співвідношення понять»;
«Закон обов’язків для всіх»;
- проведення зустрічей з працівниками правоохоронних органів.
2. Вироблення у неповнолітніх навичок і звичок правомірної поведінки шляхом:
- проведення ділових, ролевих ігор, практичного розв’язання конкретних ситуацій, тренінгів;
- проведення правових бліц-турнірів:
«Правова подорож Україною»;
Турнір правознавців;
- вивчення та корекція мотивації дотримання моральних і правових норм;
- проведення індивідуальної роботи з неповнолітніми.
3. Формування у неповнолітніх активної позиції у правовій сфері шляхом:
- дотримання і виконання неповнолітніми правових норм;
- залучення учнів до правоохоронної діяльності;
- діяльність органів учнівського самоврядування;
- залучення учнів до роботи в добровільних пожежних дружинах, загонах ЮІР;
- вироблення законів шкільного життя;
- випуску стіннівок, оформлення правового куточку.
4. Профілактика та подолання шкідливих звичок, статевих порушень та їх наслідків шляхом:
- обговорення кінофільмів, художніх творів, газетних публікацій, життєвих ситуацій;
- проведення циклу бесід, усних журналів, конференцій, тематичних вечорів з проблем алкоголізму, наркоманії і т.д.;
- проведення зустрічей з лікарями;
- пропаганда здорового способу життя у діяльності спортивних секцій, гуртків, клубів;
- участь у Всеукраїнських акціях.