Оголошення
Меню сайту
|
Інтерактивні технології в навчанніЗастосування сучасних інформаційних технологій у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. Комп'ютерна техніка й інші засоби інформаційних технологій стали все частіше використовуватися при викладанні навчальних предметів. Але необхідність розвитку у школярів уміння безперервної самоосвіти на всьому протязі життя змушує переглянути технології, які застосовуються в освітньому процесі і вибрати з них, в першу чергу ті, які: Нова концепція освіти передбачає перетворення учня з пасивного слухача на активного учасника освітнього процесуІ саме інтерактивна технології сприяють цьому, як ніякі інші. Інтерактивні методи навчання дають можливість викладачеві візуалізувати процес засвоєння навчального матеріалу. Важливою відмінністю мультимедіа технології oт будь-якої іншої технології є інтеграція в одному програмному продукті різноманітних видів інформації, як традиційних - текст, таблиці, ілюстрації, так і тих, що активно розвиваються: мова, музика, анімація. Дуже важливим аспектом тут є паралельна передача аудіо та візуальної інформації. Ця технологія реалізує новий рівень інтерактивного спілкування людини і комп'ютера, де користувач може переходити від одного об'єкта до іншого, організовувати режим запитань і відповідей. Багато спільного з мультимедіа мають гіпермедіатехнологіі, але відрізняються нелінійною організацією інформації. Надають зручні можливості роботи з текстом за рахунок виділення в них ключових об'єктів: слова, фрази, зображення і організації перехресних посилань між ними (користувач може запросити уточнення термінів і визначень за допомогою одного кліка). Одночасний вплив на два найважливіших органу сприйняття дозволяють досягти набагато більшого ефекту: за даними досліджень людина запам'ятовує 20% почутого і 30% побаченого, і більше 50% того, що він бачить і чує одночасно. Можливості інтерактивних технологійНаявність зворотного зв'язку, обумовленого використанням інтерактивних технологій у процесі навчання, дозволяє викладачеві для кожного з учнів організувати індивідуальні, унікальні траєкторії навчання. А рівень репродуктивних умінь учнів при такому навчанні легко перевіряється сучасними системами тестування, повністю автоматизуючи цей процес. Реалізується також можливість створення і використання інтерактивних завдань при вивченні кожного з навчальних розділів. Причому при вивченні різних предметів інтерактивні завдання можуть бути засновані на різних технологіях: Особливістю впровадження навчання з використанням інтерактивних технологій є обов'язкова, детальна розробка навчального курсу з включенням всіх необхідних складових. Також обов'язковим є створення детальної бази даних по зберіганню та обробці інформації про кількість пройдених кожним учнем розділів курсу, про рівень проходження ним тестових і перевірочних завдань. Роль викладачаВикористання в навчальному процесі інтерактивних технологій трансформує і роль викладача. Він стає менеджером навчального процесу, надаючи адресну допомогу в разі потреби. У той же час у викладача зростає кількість часу для активного спілкування з учнями в ході навчального процесу, проведення індивідуальних консультацій, для контролю за успішністю навчання. Впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес допускає реалізацію групових форм навчання, що дають вміння роботи в команді, роботи в колективі, важливих для подальшої професійної реалізації учнів.
|
Календар
Наші земляки
Ігор Лобортас провідний український митець-ювелір Ю.О.Дяченко лікар, художник декоративно-прикладного мистецтва.Юрій Журавель гурт OT VINTA. Архів записів
|