-поглибити систему
знань школярів про книгу, бібліотеку та вміння працювати в бібліотеці із
довідниками, періодикою, бібліографічними посібниками;
- розвивати читацькі
інтереси школярів, уміння самостійно працювати з книгою.
1. Система бібліотек України.
Урок-відкриття „Роль бібліотеки у моєму житті”.
2. Як працювати з довідниками.
Урок-секрет „Як стати читачем-ерудитом?”.
3. Особливості структури довідників.
Урок-пошук „Уважні й начитані”.
4. Як книга допомагає мені вчитися.Урок-звіт „Книга – морська глибина.... .”
5. Книги з науки і техніки.Урок-секрет „Книги про комп’ютери”.
Розповісти про національні
бібліотеки (Національна парламентська бібліотека, Національна бібліотека для
дітей), державні бібліотеки (Бібліотека для юнацтва, Науково-педагогічна
бібліотека ім. В. Сухомлинського), публічні (міські, обласні, районні
бібліотеки), міжбібліотечний абонемент (МБА).
Перейти до сторінки "10 клас"